Naudojimo Sąlygos

1.2. Šios internetinės parduotuvės prekių pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau - Taisyklės), Pirkėjui sutikus (Pirkėjas privalo susipažinti su taisyklėmis prieš pirkdamas),

 

1.4. Mūsų parduotuvė pasilieka teisę bet kada keisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdama į teisės aktų nustatytus reikalavimus, naujos taisyklės įsigalioja tik naujiems pirkėjams, o esamiems pirkėjams taikomos taisyklės, pagal kurias jie sudarė sandorį pirkimo metu.

 

1.5. Internetinėje parduotuvėje prekiaujama Lietuvoje ir užsienyje.

 

1.6. Jūs turite teisę pirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje:

 

1.6.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo sprendimu;

 

1.7.2. nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų, tik su tėvų arba globėjų sutikimu;

 

1.8.3. juridiniai asmenys;

 

1.9.4. visų pirmiau išvardytų asmenų įgalioti atstovai.

 

2. Asmens duomenų apsauga ir privatumo sąlygos

 

2.1. Norėdamas užsisakyti prekių internetinėje parduotuvėje, pirkėjas turi užsiregistruoti šioje internetinėje

 parduotuvėje, įvesdamas savo registracijos vardą ir slaptažodį, taip pat pirkėjas turi galimybę pirkti kaip svečias. Registruodamasis pirkėjas taip pat įveda savo namų adresą, telefono numerį, el. pašto adresą. Patvirtindamas šias taisykles, Pirkėjas sutinka, kad Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu bus siunčiami informaciniai pranešimai, reikalingi prekių užsakymui įvykdyti, renkami Pirkėjo duomenys, reikalingi užsakymams, pirkimams, grąžinimams tvarkyti, problemoms, susijusioms su užsakymu, pirkimu, grąžinimu, spręsti, kitiems sutartiniams įsipareigojimams vykdyti.

 

2.2. Pirkėjas registracijos formoje privalo pateikti visą, išsamią ir teisingą informaciją apie save. Jei Pirkėjas registracijos formoje pateikia netikslius, neteisingus ar klaidinančius duomenis, mūsų parduotuvė turi teisę atšaukti Pirkėjo registraciją ir ištrinti duomenis arba apriboti Pirkėjo prieigą prie internetinės parduotuvės, tačiau atlikus mokėjimą mūsų parduotuvė privalo grąžinti ir privalo informuoti Pirkėją apie duomenų patikslinimą, jei buvo pateikti netikslūs duomenys.

 

2.3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti savo asmens duomenis, būtinus prekėms užsakyti: vardą, pavardę; pristatymo adresą, mokėtojo adresą, el. pašto adresą, telefono numerį. jis patvirtina, kad šie duomenys bus naudojami tik prekių užsakymo iš tiekėjo internetinės parduotuvės tikslais įsipareigoja neatskleisti šios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus mūsų parduotuvės partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas paslaugas, susijusias su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu. Visais kitais atvejais bet kokie Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

4. Pirkėjo teisės

 

4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir internetinės parduotuvės nustatyta tvarka.

 

4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti su internetine parduotuve sudarytos pirkimo ir pardavimo sutarties.

 

4.3. Pirkėjas gali atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties tik tada, kai prekės jau pristatytos Pirkėjui arba prekės dar nėra išsiųstos Pirkėjui, arba galima atšaukti prekių siuntimą Pirkėjui.

 

4.4. Taisyklės 4.2. Pirkėjas gali pasinaudoti 1 dalyje numatyta teise tik tuo atveju, jei prekės nėra sugadintos ar iš esmės nepasikeitusi jų išvaizda arba jei prekės nebuvo naudojamos ir ant jų nematyti jokių naudojimo žymių, arba jei pirkėjas atsisako negautų prekių.

 

4.5. Pirkėjui suteikiama 30 dienų pinigų grąžinimo garantija.

 

4.6. Pirkėjas turi teisę į prekės garantinį aptarnavimą.

 

4.7. Pirkėjas turi teisę į klientų aptarnavimą, kuris vykdomas elektroniniu paštu. Mūsų parduotuvė taip pat naudoja visą reikalingą informaciją interneto svetainėje, kurioje galima sužinoti išsamią informaciją apie užsakymo vykdymą ir užsakytas prekes, taip pat pirkėjas gali peržiūrėti dažniausiai užduodamus klausimus, o neradęs atsakymo susisiekti su mumis užpildęs kontaktinę formą. ir užsakymo vykdymą parduotuvės "Facebook" puslapyje arba telefonu, kurio numeris gaunamas el. paštu. Padidėjus pirkinių srautui, telefono numeris gali laikinai neveikti, tačiau paskambinus nurodytu telefono numeriu, mūsų parduotuvė privalo informuoti pirkėją, kaip jis gali susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba kitu būdu, t. y. el. paštu nurodyti el. pašto adresą, kuriuo pirkėjas gali susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba.

 

4.8. Pirkėjas turi teisę gauti kompensaciją arba nuolaidą kitai prekei, jei prekės pristatymas vėluoja, pirkėjas pirmiausia turi susisiekti su mūsų parduotuvės klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu.

 

4.9. Pirkėjas turi teisę prieš sudarydamas sandorį paprašyti nuolaidos kodo arba nuolaidos.

 

5. Pirkėjo įsipareigojimai

 

5.1. Norėdamas įsigyti prekę, pirkėjas privalo už ją sumokėti iš anksto patogiu mokėjimo būdu.

 

5.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti savo prisijungimo duomenų trečiosioms šalims. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsdamas apie tai pranešti mūsų parduotuvės skiltyje "Kontaktai" nurodytomis ryšio priemonėmis, taip pat Pirkėjas turi galimybę atkurti prisijungimo duomenis, jei pamiršo slaptažodį, t. y. paspaudus pamirštas slaptažodis ir slaptažodis bus atsiųstas el. paštu Pirkėjui, mūsų parduotuvė nemato ir techniškai negali matyti Pirkėjo paskyros slaptažodžio dėl Pirkėjo saugumo ir apsaugos, t. y. informacija skirta tik Pirkėjui,

 

5.3. 5.4. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų elektroninėje parduotuvėje, ir nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

 

5.4. Pirkėjas įsipareigoja pranešti mūsų parduotuvei, jei per nustatytą terminą negavo prekių, ir įsipareigoja savo lėšomis išsiųsti naujas prekes arba grąžinti pinigus.

 

6. mūsų parduotuvės teisės

 

6.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės stabilumui ir saugumui arba pažeidžia savo įsipareigojimus, mūsų parduotuvė turi teisę nedelsdama ir be išankstinio įspėjimo apriboti ar sustabdyti prieigą prie internetinės parduotuvės, o išimtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją, tačiau jei Pirkėjas įsigijo prekę, o mūsų parduotuvė nori nutraukti sandorį tik po to, kai sandoris yra įvykdytas, t. y. kaip pinigai grąžinami Pirkėjui.

 

6.3. Dėl techninių svetainės sutrikimų, atsiradusių dėl force majeure aplinkybių, svetainė gali laikinai neveikti, tačiau mūsų parduotuvė privalo atkurti svetainės veikimą, jei yra galimybė pirkėjui rasti kontaktinę informaciją.

 

6.4. mūsų parduotuvė turi teisę atšaukti pirkėjo užsakymą, jei užsakytų prekių nėra mūsų parduotuvės tiekėjų sandėliuose, tokiu atveju mūsų parduotuvė praneša pirkėjui apie atšauktą sandorį ir grąžina pinigus į pirkėjo sąskaitą.

 

7. Mūsų parduotuvės įsipareigojimai

 

7.1. Mūsų parduotuvė įsipareigoja sudaryti sąlygas Pirkėjui naudotis internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis.

 

7.2. Mūsų parduotuvė įsipareigoja gerbti Pirkėjo teisę į jam priklausančios asmeninės informacijos, nurodytos internetinės parduotuvės registracijos formoje, privatumą, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose ir Asmens duomenų apsaugos ir privatumo taisyklėse nurodytus atvejus.

 

7.3. Mūsų parduotuvė įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu ne vėliau kaip per 30 darbo dienų, kai kuriais atvejais ir anksčiau, jei prekės nurodytos kitaip, t. y. kurioms prekėms taikomas greitesnis pristatymas. o jei atsitinka taip, kad prekės pristatomos pavėluotai - Mūsų parduotuvė privalo grąžinti pinigus arba kompensuoti vėlesnį pristatymą su nuolaida, Pirkėjas turėtų kreiptis į Mūsų parduotuvės klientų aptarnavimo skyrių.

 

7.4. Mūsų parduotuvė, dėl svarbių aplinkybių negalėdama pristatyti užsakytos prekės Pirkėjui, įsipareigoja pasiūlyti analogišką arba kuo panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar panašią prekę, Mūsų parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 darbo dienų grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus, jei avansas buvo sumokėtas tik tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka priimti analogiškos prekės.

 

7.5. Mūsų parduotuvė įsipareigoja suteikti Pirkėjui kiek įmanoma tikslesnę informaciją apie prekes pagal tiekėjų pateiktą aprašymą.

 

7.6. Mūsų parduotuvė įsipareigoja atsakyti į pirkėjo el. laišką. el. laišką ar "Facebook" žinutę per 48 valandas.

 

7.7. Pirkėjui pareikalavus, Mūsų parduotuvė privalo anuliuoti užsakymą ir grąžinti pinigus, jei pirkėjas grąžina prekę arba prekė dar neišsiųsta ir pirkėjas paprašė grąžinti pinigus.

 

7.8. Mūsų parduotuvei gavus apmokėjimą, pirkėjas turi būti informuotas apie užsakymą el. paštu. el. paštu arba SMS žinute, tačiau dėl techninių nesklandumų retais atvejais pirkėjas gali negauti patvirtinimo - tokiu atveju Mūsų parduotuvė įsipareigoja patvirtinti užsakymo būseną el. paštu. el. paštu, telefonu arba "Facebook" žinute.

 

7.9 Mūsų parduotuvė privalo atsiųsti siuntos sekimo numerį, kai prekė išsiunčiama el. paštu. paštu arba SMS žinute.

 

7.91Mūsų parduotuvė privalo siųsti visas siuntas tik registruotu būdu su siuntos sekimo numeriais.

 

7.92 Mūsų parduotuvė privalo informuoti pirkėją, jei keičiasi užsakymo vykdymo tvarka arba atsiranda papildomų problemų, bet ne dėl informacijos trūkumo, pvz. jei trečioji šalis padaro klaidą siųsdama užsakymą ir apie tai nežino, rekomenduojama kreiptis į Mūsų parduotuvės klientų aptarnavimo skyrių ir įsipareigoja ištaisyti klaidą, susijusią su neteisingu užsakymo vykdymu, visais atvejais veiksniais, tokiais kaip pakavimo klaidos ar techninės problemos.

 

8. Prekių kainos, mokėjimo tvarka ir terminai

 

8.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodytos eurais.

 

8.2. Pirkėjas už prekes atsiskaito vienu iš toliau nurodytų būdų:

 

8.2.1. Mokėjimas banko pavedimu yra išankstinis mokėjimas, kai Pirkėjas, atspausdinęs užsakymą, internetu arba nuvykęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į banko sąskaitą, ir Pirkėjas gali sumokėti maksimaliai, perlų terminale.

Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti pirkėjui atlikus mokėjimą internetinėje parduotuvėje.

9. Prekių pristatymas Prekių pristatymas

prekių pristatymas Pirkėjui:

 

9.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

 

9.2. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes iš kurjerio tais atvejais, kai pirkėjas nenori atsisakyti sandorio, ir tais atvejais, kai prekės siunčiamos į Lietuvos paštą ir Lietuvos, paštas nepristato prekių į namus. atsiimti prekes, pinigų grąžinimo terminas prasideda nuo tada, kai prekės pradedamos gabenti atgal pirkėjui, taip yra todėl, kad Mūsų parduotuvė siekia užkirsti kelią piktnaudžiavimui, jei pirkėjas atsisako prekių anksčiau Mūsų parduotuvė grąžina pirkėjui pinigus, o pirkėjas gali atsiimti prekes iš pašto skyriaus.

 

9.3. Prekes pardavėjo arba jo įgalioto atstovo vardu pristato siuntų tarnyba.

 

9.4. Prekių pristatymas už Lietuvos Respublikos teritorijos ribų vykdomas per Lietuvos paštą arba kitu būdu, kuris yra kuo greitesnis ir ekonomiškesnis.

 

9.5. Mūsų parduotuvė pristato prekes Pirkėjui prekių pirkimo metu nurodytomis sąlygomis. Šios sąlygos yra preliminarios ir netaikomos tais atvejais, kai Pardavėjas neturi reikiamų prekių sandėlyje, o Pirkėjas yra informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Mūsų parduotuvės nepriklausančių aplinkybių

 

9.5.0 Apie pristatymo terminą nuo 10 iki 25 dienų Pirkėjas bus informuotas el. paštu. parduotuvėje po preke arba atsiskaitymo puslapyje.

 

9.5.1 Garantinis aptarnavimas galioja buitinei technikai ir elektronikai ir galioja 1 metus. Jei pirkėjas sugadina prekę dėl neatsargumo - prekės garantinis remontas negalioja.

 

9.6. Kiekvienas užsakymas apdorojamas kaip įmanoma greičiau. Kiekvienu atveju Pirkėjas apie pristatymą informuojamas telefonu arba el. paštu. Užsakymo pristatymo laiką su Pirkėju suderina užsakymo administratorius.

 

9.7. Visais atvejais Mūsų parduotuvė atleidžiama nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jei prekės Pirkėjui nepristatomos arba nepristatomos laiku dėl Pirkėjo kaltės ar nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

 

10. Produkto kokybės garantija ir galiojimo terminas

 

10.1. Kiekvieno parduodamo produkto savybės paprastai nurodomos prie kiekvieno produkto pridedamame produkto aprašyme.

 

10.2. Mūsų parduotuvė neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus savybių gali neatitikti tikrojo prekių dydžio, formos ir spalvos.

 

10.3. Tikroji prekė gali šiek tiek skirtis nuo pavaizduotos iliustracijoje, be to, paveikslėlyje gali būti dalių, kurių nėra prekės sudėtyje.

 

10.6. Mūsų parduotuvė teikia prekių garantinį aptarnavimą.

 

10.7. 10.8. Garantinį aptarnavimą patvirtinantis dokumentas yra internetinėje parduotuvėje pirkėjo suformuotas ir apmokėtas užsakymas.

 

10.10. Mūsų parduotuvė atsako tik už garantinio aptarnavimo gedimus, kurie atsirado dėl savaiminio susidėvėjimo arba gamyklinio gedimo, Mūsų parduotuvė pasilieka teisę nuspręsti, kurios prekės yra savaime susidėvėjusios,

 

10.11 Garantinis aptarnavimas negalioja:

 

1. Išoriškai sugadintiems įrenginiams, t. y. jei matote krintančio daikto, ekrano įtrūkimo ar kitų požymių, kad telefonas buvo numestas ar suspaustas.

 

10.12. Įrenginiams, kurie gavo drėgmės, dulkių ar nesvarumo ir yra matomi įrenginio viduje arba yra pažymėti specialiais identifikatoriais.

 

10.13 Aparatui, kurį išardė, atsuko klientas ar kita trečioji šalis, kuri nėra Mūsų parduotuvės partneris ar atstovas.

 

10.14 Telefono baterijai suteikiama 6 mėnesių garantija.

 

10.15 Vienkartiniams ar higienos gaminiams.

 

11. Prekių grąžinimas ir keitimas

 

11.1. Prekės grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738 redakcija, toliau - Mažmeninės prekybos

Prekybos taisyklėmis) ir Civilinio kodekso nuostatomis.

 

11.2. ... Grąžinant prekes Pirkėjui turi būti laikomasi šių sąlygų:

 

11.2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje, švarioje pakuotėje;

 

11.2.2. prekės turi būti nepažeistos Pirkėjo;

 

11.2.3. prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenulupta apsauginė plėvelė, be naudojimo žymių ir t. t.);

 

11.2.4. grąžinama prekė turi būti tokios pat komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas;

 

11.5. Mūsų parduotuvė turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

 

11.6. Nekokybiška prekė gali būti pakeista analogiška, tokiu atveju Pirkėjas privalo grąžinti prekę, o Pardavėjas (tiekėjai) per nustatytą pristatymo terminą pakeičia prekę nauja. Naujas gaminys užsakomas tik po to, kai Mūsų parduotuvė gauna gaminį, kuris prieš tai buvo pristatytas Pirkėjui.

 

11.7 kilus įtarimams dėl pirkimo įrodymo, Mūsų parduotuvė turi teisę paprašyti pirkėjo parodyti užsakymo apmokėjimo kvito kopiją.

 

12. Atsakomybė

 

12. EGS platformoje gali būti sprendžiami neteisminiai ginčai, taip pat neteisminius ginčus sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba. EGS nuorodą rasite čia: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

 

12.6. Žalos atveju kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

 

13.1. Mūsų parduotuvė savo nuožiūra gali inicijuoti įvairias akcijas internetinėje parduotuvėje.

 

13.2. Mūsų parduotuvė turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, keisti akcijų sąlygas, taip pat jas atšaukti. Bet kokie akcijų sąlygų pakeitimai ar atšaukimai galioja tik iš anksto, t. y. nuo jų atlikimo momento.

 

14. Keitimasis informacija

 

14.1. Mūsų parduotuvė visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytu el. pašto adresu ir SMS žinute.

 

14.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia internetinei parduotuvei skiltyje "Kontaktai" nurodytomis ryšio priemonėmis.

Baigiamosios nuostatos

 

15.1. Šios taisyklės parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

 

15.2. Šių taisyklių pagrindu atsirandantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

 

15.3. Visi ginčai, kylantys dėl šių taisyklių taikymo, sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, ginčai

 sprendžiami pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

 

16. Grąžinimo sąlygos įsigalioja nuo 2020-06-20

Puikiai suprantame Jūsų poreikius ir saugumo jausmą, todėl suteikiame Jums galimybę grąžinti nepatikusį gaminį, pinigus grąžinsime į Jūsų sąskaitą, pinigus paprastai grąžiname per 2 darbo dienas, tačiau išskirtiniais atvejais pinigų grąžinimo formos užpildymas gali užtrukti iki 10 darbo dienų. Bet kuriuo atveju norime, kad būtumėte patenkinti, todėl visada galime pasiūlyti alternatyvų gaminį, kuris geriau atitiktų jūsų lūkesčius, pinigų grąžinimo garantija galioja 10 darbo dienų nuo gaminio pristatymo pirkėjui.

 

Jei Mūsų parduotuvės sąlygos prieštarauja Civiliniam kodeksui, pirmenybė teikiama Civiliniam kodeksui.